Assistente de call center - Apoio ao cliente (m/f) [refª 1421062], LisbonDistrito: Lisboa Concelho: Lisboa Horário: Completo
Descrição: MANPOWERGROUP Portugal, Líder mundial em serviços de Recursos Humanos, encontra-se a recrutar um Assistente de call center - Apoio ao cliente (m/f) para prestigiado Cliente localizado no distrito de Lisboa.
Responsabilidades: Telephone support for customer calls in the mentioned languages.General information and advice on our products and services for existing customers and potential new customers.Processing of our customers' requests and updating in our computer systems (examples: tariff or price plan changes, activation of options or services, change of address).Identification of potential weak points for continuous improvement of customer service.Requisitos: Experiência necessária: Sem experiência.
Habilitações mínimas: 12º ano de escolaridade.
Habilitações preferenciais: 12º ano de escolaridade.
Formação específica: Sem formação específica necessária.
Conhecimentos de informática: null.
Competências comportamentais: Personal strengths: reliability and punctuality.Competências técnicas: Experience in Customer Service, cross selling.Very good command of one language - minimum level C1: German.Interest in telecommunication products.
#J-18808-Ljbffr