Aqui somos #SangueLaranja!
Estamos há 17 anos no mercado, lado a lado com nossos clientes, proporcionando experiências transformadoras.
Somos um ecossistema de tecnologia e inovação, com expansão global; além do Brasil, estamos presentes na Europa e Reino Unido com escritórios em Portugal, Londres, Dubai e Holanda.
F de Formação: acreditamos na prática da cultura do compartilhamento, no senso de comunidade, e que o conhecimento tem o poder da transformação!
Possuímos iniciativas e ações sociais que promovem o desenvolvimento, como a comunidade tech Orange Juice, o Programa de Formação, nossa escola de liderança e diversas parcerias com ONGs e Edtechs.
Na FCamara, todos são bem-vindos. Para nós, Diversidade, Respeito e Ética são elementos inegociáveis e fazem parte do nosso DNA.
E aí, está pronto para fazer parte de um time incrível e ser protagonista da própria história?
Requisitos
Formação: University degree in Information Technology or Engineering or equivalent.
Áreas de Competência
1. Proven experience in master data management in SAP.
2. Working knowledge of integration points.
3. Analytical and problem-solving skills.
4. Good communication and presentation skills.
Experiência Profissional
A minimum of 4-6 years of experience in delivering SAP solutions with a minimum of 2 years of experience in the area of material master data management.
Full SAP cycle implementations.
International experience.
Idiomas Obrigatórios
English, French is a plus.
Aptidões e Qualidades Requeridas
1. Proactive.
2. Communication skills, ability to challenge business departments.
3. Thinking in standardized, harmonized, and user-friendly solutions.
4. Team-minded.
Atuação como Product Specialist
1. Consulting Expertise: Provide consulting expertise in one or several core areas of MDM.
2. Recommend and implement best practice solutions by preserving as much SAP standard functionality as possible.
3. Ensure data quality in the article master data.
4. Design and Implementation of new template functionalities and improvement of existing functionalities.
5. Completion of related documentation.
6. Support Global Rollout of Gemini by deploying existing functions and processes to our client’s entities.
7. Assist business during cutover execution and post go-live period.
8. Address and solve incidents on the Gemini solution.
9. Run 3rd level support (manage and solve helpdesk calls).
Propriedade dos Tópicos de Integração
1. Contributes to our client’s Template by proposing and implementing solutions which satisfy business requirements.
2. Anticipate and ensure integration with other potentially impacted areas.
Suporte a Processos Internos e Metodologia
1. Applies and promotes internal processes.
2. Supports methodology and enforce reusability.
#J-18808-Ljbffr